مشخصات قیمت خرید و فروش پارچه متقال به صورت عمده ای

متقال نوعی پارچه نخی می باشد که از خانواده کرباس می باشد. خرید و فروش عمده پارچه متقال در بازار عمده فروشان صورت می گیرد. این نوع پارچه به علت پرز ندادن و داشتن قابلیت جذب بالا طرفداران بسیاری دارد. این کالا کاربرد های گوناگونی دارد به همین خاطر با توجه به نوع کاربرد در کارخانه به صورت های گوناگون تولید می شود و در اختیار خریداران قرار می گیرد. تار و پود این محصول از نخ و پنیه تولید شده و این خود باعث نرمی و لطافت پارچه می شود و نیز باعث جلوگیری از پرز دادن می شود به همین خاطر است که از آن در گردگیری استفاده میشود.مشخصات قیمت خرید و فروش پارچه متقال به صورت عمده ای

خرید و فروش عمده انواع پارچه متقال با بهترین قیمت

خرید و فروش عمده انواع پارچه متقال با بهترین قیمتپارچه متقال انواع گوناگونی دارد که هر یک خاصیت های خاص خود را دارد. یکی از ویژگی های مهم پرزدار نشدن آن می باشد و همین ویژگی است که باعث شده به عنوان پارچه تنظیف مورد استفاده قرار گیرد.

این نوع محصول کاربردهای متفاوتی دارد از جمله این کاربردها می توان به چند مورد اشاره نمود:

  • گردگیری 
  • ساخت ساک دستی
  • در اپیلاسیون
  • دستکش
  • آستر پرده
  • کفن
  • آستر مبل و تشک

این نوع پارچه در بازار به صورت عمده و خرده خرید و فروش می شود، قیمت آن بستگی به کیفیت و نوع بافت آن دارد. برای داشتن خوابی راحتی می توان از متقال در آستر بالش خود استفاده نمود زیرا هم نرم و لطیف می باشد و هم بسیار خنک و این خاصیت ها باعث می شود خواب راحتی را تجربه نمود.

خریدار عمده پارچه برای تهیه محصول مورد نیاز خود به بازار خرید و فروش پارچه مراجعه می کند زیرا در آن مکان کالاها با کیفیت ها و قیمت های گوناگون به فروش می رسند از همین رو مشتریان می توانند به راحتی محصول مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب خریداری نمایند.

تولید پارچه صد در صد پنبه ای

تولید پارچه صد در صد پنبه ایجنس پارچه متقال از نخ و پنبه می باشد و گرماژ آن از ۲۰۰ تا ۳۲۰ گرم می باشد. البته در کارخانه با توجه به نوع استفاده از این نوع کالا پارچه به شکل های گوناگون تولید می شود. در تولید پارچه متقال از نخ و پنبه برای تار و پود پارچه استفاده می شود که این خود باعث نرمی و لطافت محصول شده و باعث جلوگیری از پرز دادن آن می شود.

پارچه صد در صد پنبه تمام تار و پودش از پنبه تولید شده و نرم و لطیف می باشد و برای کاربرد های خاصی تولید و توزیع می شود. پنبه به علت نرم بودن و ضد حساسیت بودنش توجه بسیاری از مشتریان را به پارچه هایی که در آن پنبه به کار برده شده جلب نموده است.

مدلهای جدید پارچه متقال با کیفیت و ارزان

مدلهای جدید پارچه متقال با کیفیت و ارزاندر بازار فروش پارچه مدلهای مختلفی از پارچه متقال در کیفیت ها و قیمت های گوناگون یافت می شود تا خریداران با توجه به سلیقه خود بتوانند کالای مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب خریداری نمایند. این کالا در مدلها و کیفیت های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می شود می توان از انواع آن به پارچه متقال نازک و ضخیم اشاره نمود که هر یک کارایی خاص خود را دارد و البته با توجه به کیفیت دارای قیمت متفاوتی نیز می باشد.

خرید آنلاین پارچه متقال مرغوب و نخی

خرید آنلاین پارچه متقال مرغوب و نخیامروزه به علت وجود سایت های خرید و فروش خرید کالا به راحتی و بدون فوت وقت صورت می گیرد و همین باعث شده بسیاری از کارخانجات تولیدی میزان قابل توجهی از محصولات خود را این گونه به فروش برسانند. کارخانه تولید متقال برای فروش بهتر و بیشتر کالاهای خود سایت هایی را ایجاد نموده تا مشتریان به راحتی بتوانند محصول مورد نیاز خود را به صورت آنلاین خریداری نمایند.

پارچه ها با توجه به مرغوبیت قیمت گذاری می شوند و در سایت قرار داده می شوند تا خریداران کالای مورد نیاز خود را با کیفیت و قیمت مورد علاقه خود خریداری کنند. پخش پارچه متقال از طریق اینترنتی بسیار کم هزینه تر از پخش آن در بازار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما