فروش عمده پارچه متقال صد در صد پنبه ای

پارچه متقال صد در صد پنبه مصارف مختلفی دارد، ازجمله تولید کیف و کفش و کالای خواب را شامل می شود. پارچه متقال اعلاء از تار و پود صد در صد پنبه بافته می شود، که با توجه به عرض پارچه قیمت های آن متفاوت می باشد. اکثر پارچه های ملحفه ای که در بازار موجود هستند، از پارچه متقال سفید تهیه می شوند. فروش عمده پارچه متقال صد در صد پنبه ای در بسیاری از کارخانه های تولید پارچه با قیمت بسیار مناسب انجام می شود.

فروش عمده پارچه متقال صد در صد پنبه ای

فروش به صورت عمده پارچه متقال نخی در بازار

فروش به صورت عمده پارچه متقال نخی در بازارپارچه متقال یکی از انواع پارچه های نخی می باشد، که مهترین ویژگی آن پرز ندادن و جذب عالی رطوبت می باشد. به همین دلیل می توان از پارچه متقال برای تهیه دستمال گردگیری استفاده نمود.

پارچه متقال جزو پارچه های سبک، محکم و مقاوم می باشد. که با خیس شدن آن محکم تر شده و به راحتی قابل اتو کردن و دوخت می باشد. 

پارچه متقال بسیار خنک و لطیف بوده و در رنگ های مختلفی به بازار عرضه می شود. پارچه متقال رنگی و سفید هر کدام برای مصارف گوناگونی کاربرد دارند.

فروش به صورت عمده پارچه متقال نخی در بازار، در مرکز فروش پارچه و همچنین در کارخانه تولید آن صورت می گیرد.

پارچه متقال نخی نوعی پارچه خام است، که فرایند رنگ روی آن انجام نشده است.

شرکت تولید پارچه متقال با کیفیت

شرکت تولید پارچه متقال با کیفیتبا توجه به تقاضای بالای پارچه متقال، شرکت تولید پارچه متقال با کیفیت در بسیاری از شهرها موجود می باشد. یکی از بیشترین کاربردهای آن برای تهیه ملحفه می باشد. پارچه تترون و پارچه متقال ضخیم هر دو برای ملحفه استفاده می شوند. پارچه تترون مرغوب بسیار صاف و سفید می باشد، ولی بعد از چند بار شستشو در سطح پارچه پرز ایجاد می شود.پارچه متقال چون فقط از نخ و پنبه می باشد، در ابتدا صافی تترون را ندارد ولی بعد از شستشو به تدریج لطیف تر می شود.رنگ این پارچه به صورت خام سفید یا شیری رنگ است. ترکیبات پارچه نخ و پنبه می باشد.

از پارچه متقال می توان به عنوان دستمال گردگیری، در ساخت ساک دستی و کیسه برنج و در اپیلاسیون و آستر تشک، آستر مبل، آستر پرده ای، دستکش و… استفاده کرد.

دوخت این پارچه بسیار راحت می باشد و در نهایت بسیار خنک و لطیف می باشد. این پارچه عمدتا در عرض دو متر عرضه می شود.

فروش عمده پارچه متقال ارزان قیمت ارسال به سراسر کشور

فروش عمده پارچه متقال ارزان قیمت ارسال به سراسر کشورقیمت پارچه متقال بسته به  انواع مختلف آن متفاوت می باشد. پارچه متقال را می توان بر اساس معیارهای مختلفی دسته بندی کرد: 

1:بر اساس جنس

2:بر اساس نمره نخ

3:بر اساس عرض

4:بر اساس کاربرد

عمده پارچه های متقال ایرانی در شهرهای اصفهان، یزد، تهران و تبریز بافته می شوند. اکثر فروشندگان متقال در تهران تمرکز دارند به همین دلیل، مشتریان برای خرید به بازار تهران مراجعه می کنند. 

در بسیاری از موارد قیمت پارچه متقال در تهران از قیمت کارخانه ارزان تر است. چون تجار به دلیل خرید عمده تخفیف های کلانی از تولید کننده می گیرند. در نتیجه فروش عمده پارچه متقال ارزان قیمت و ارسال به سراسر کشور امکان پذیر است.

خرید آنلاین انواع پارچه متقال مرغوب

خرید آنلاین انواع پارچه متقال مرغوب  خرید پارچه متقال سفید، یکی از مناسبترین گزینه ها برای تهیه انواع ملحفه می باشد. همچنین می توان از این پارچه در صنایع مختلف، مانند صنعت کفش نیز استفاده نمود.

پارچه متقال به دلیل کیفیت بالایی که دارد، بهترین گزینه برای دوخت کفش، گیوه، کالای خواب، روسری های نخی و … می باشد.خرید آنلاین انواع پارچه متقال مرغوب از سایت های معتبر امکان پذیر می باشد. شما می توانید برای خرید پارچه ارزان قیمت متقال از فروشگاه های اینترنتی دیدن نمایید. با یک جستجوی ساده سایت های آنلاین این محصول را پیدا کنید، و پس از بررسی کیفیت و قیمت کالای خود را انتخاب کنید.

با خرید آنلاین پارچه متقال، می توانید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید و پارچه مورد نیاز خود را در سریعترین زمان ممکن دریافت نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما