صادرات پارچه متقال به چین توسط شرکت های تولید کننده

صادرات پارچه متقال به چین طی سالهای اخیر توسط برخی شرکت های بازرگانی با حجم بالایی صورت می گیرد. گسترش روابط تجاری، نیاز شرکت های چینی به حجم بالای این محصول و بسیاری موارد دیگر از جمله دلایل این امر به شمار می روند. آیا می دانیم چه نوع پارچه متقالی برای صادارت از نظر کیفی مناسب می باشند؟ شرکت های تولید کننده در چه صورت حاضر به همکاری جهت تولید سفارشات و هم چنین فروش مستقیم این محصول با نرخ رقابتی و ارزان تر از قیمت بازار خواهند شد؟

صادرات پارچه متقال به چین توسط شرکت های تولید کننده

تولید پارچه متقال صادراتی با کیفیت

تولید پارچه متقال صادراتی با کیفیتپارچه متقال محصولی به دست آمده از پنبه خالص است. این نوع پارچه به عنوان ماده اولیه تولیدی در بسیاری از صنایع مانند تولید پارچه کاربردهای فراوانی دارد. مین امر فروش عمده و همچنین صادارت آن به برخی کشورهای صنعتی را موجب شده است.

در ایران شرکت های تولید کننده این نوع پارچه را با عرض های مختلفی تولید می کنند. پارچه متقال با عرض 90، 150 و 200 سانتی متر سه نمونه پرمصرف در بازار به شمار می روند.

پارچه متقال سفید مخصوص بوم نقاشی نیز دارای عرض 150 و 160 سانتی می باشند که کیفیت بالاتری نسبت به مدل های دیگر دارند. توجه کنید که در این زمینه هرچقد رنگ پارچه سفیدتر و مقاومت آن بالاتر باشد، رنگ با کیفیت و ترکیب بهتری بر روی پارچه می نشیند.

صادرات پارچه متقال مرغوب به چین

صادرات پارچه متقال مرغوب به چینپارچه متقال مرغوب به هیچ عنوان پرز نمی دهد و مقاومت بالایی نسبت به کشش دارد. دوخت انواع پارچه متقال آسان بوده و برای اتو کردن دردسر زیادی نخواهید داشت. طاقه این نوع پارچه معمولاً 40 و 50 متری با عرض های مختلف در بازار قابل تهیه است.

از انواع پارچه متقال تولید شده با گرماژهای مختلف در صنایع مختلفی استفاده می شود، برخی مهمترین کاربردهای این محصول در بازار عبارتند از:

  • صنعت خودروسازی برای تولید فیلتر هوا
  • تهیه بوم نقاشی
  • تولید انواع ساک دستی
  • پنبه خور لحاف
  • مناسب به عنوان گردگیر
  • تولید کیسه برنجی

صادرات پارچه متقال رنگی و سفید مرغوب به کشور چین از سوی شرکت های بازرگانی فعال در حوزه پارچه صورت می گیرد که اغلب به صورت مستقیم از کارخانجات تولیدی سفارشات خود را تهیه می کنند.

بهترین نوع پارچه متقال با قیمت مناسب

بهترین نوع پارچه متقال با قیمت مناسبانتخاب بهترین نوع پارچه متقال بستگی به نوع کاربرد آن دارد. به عنوان مثال پارچه متقال مناسب اپیلاسیون تراکم و مقاومت بالایی در برابر کشش داشته و به هیچ عنوان تولید حساسیت نمی کند.

از آن طرف نمونه های بکارگیری در صنعت تولید پارچه ملحفه مدل های رنگی هستند که تراکم نسبتاً متوسطی دارند اما به آسانی شسته می شوند، ماندگاری و مقاومت بالایی نیز در برابر مواد شوینده دارند.

خرید بهترین نوع این محصول با قیمت مناسب بسته به نوع کارآیی می تواند در مراکز مختلف انجام گیرد. برای خرید پارچه متقال بوم نقاشی، فروشگاه های عرضه کننده لوازم نقاشی یا خرازی ها گزینه مناسبی هستند.

لیست قیمت روز انواع پارچه متقال نخی صادراتی

لیست قیمت روز انواع پارچه متقال نخی صادراتیتا به امروز بزرگترین خریداران جهانی انواع پارچه متقال صادراتی ایران، کشور آذربایجان بوده است. طی سالهای اخیر به واسطه افزایش کارخانه های تولیدی در چین، تقاضا و مصرف این نوع پارچه و در نتیجه خرید آن از کشورهای تولید کننده افزایش یافته است.

پارچه متقال صادراتی باید قابلیت چاپ را داشته باشند چرا که همواره نوع خام آن به عنوان ماده اولیه به چین و دیگر کشورهای خریدار صادر می شود. برای خرید عمده از تولید کنندگان، حجم سفارش اهمیت زیادی دارد.

از سوی دیگر در نظر گرفتن قیمت پارچه متقال برای صادرات نیز از فاکتورهای مهم است. هرچقدر که قیمت خرید کاهش داشته باشد به همان میزان نیز حاشیه سود صادر کنندگان در بازارهای جهانی افزایش می یابد.

توجه کنید که امروزه تهیه لیست قیمت روز و خرید عمده پارچه متقال صادراتی از طریق سایت های فروش آنلاین به واسطه مزایای بیشماری که دارد، بسیار مرسوم است. خرید مستقیم از تولید کننده و بهره مندی از قیمت و نرخ تولید از جمله مهمترین مزایای این نوع سفارش به شمار می روند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما