صادرات پارچه متقال با کیفیتی فوق العاده به ترکمنستان

پارچه متقال نخی از پارچه های پر کاربرد پر فروش است که مصارف گوناگونی دارد.  این محصول در مدل ها و رنگ و طرح های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. کاربرد ان بیشتر در ساخت چادرهای مسافرتی، بادبان های کشتی و قایق، پوشاک، ساک دستی و … است. صادرات پارچه متقال به ترکمنستان با کیفیتی فوق العاده سود زیادی را به اقتصاد و تولید کننده می رساند. تولیدی با به کارگیری ایده های جدید در تولید زمینه این صادرات را فراهم می کند. خرید و فروش این منسوجات به صورت عمده و جزیی انجام می شود. پارچه های با کیفیت دارای تراکم بیشتر و دوام بالاتری هستند؛ و گزینه مناسبی برای صادرات به حساب می آیند. 

صادرات پارچه متقال با کیفیتی فوق العاده به ترکمنستان

صادرات پارچه متقال ایرانی به ترکمنستان

صادرات پارچه متقال ایرانی به ترکمنستانصادر کردن پارچه متقال صادراتی ایرانی به ترکمنستان با درآمد ارزی که دارد به پیشرفت اقتصاد کمک زیادی می کند و زمینه اشتغال افراد زیادی را فراهم می کند.‌ این امر پیشرفت و توسعه چشمگیر تولیدی را به همراه دارد. ترکمنستان از بزرگترین خریداران عمده و طاقه ای این منسوجات است. تعداد تولیدی های این کشور کم است و جوابگوی بازار نیست؛ برای همین مجبور است با واردات نیاز مصرف کننده ها را تامین کند.

هر سال بر حجم صادرات افزوده می شود. و تولید کنندگان با بکارگیری نیروی انسانی بیشتر می تواند از پس تولید بیشتر بر بیایند. علاوه بر این کشورهای دیگر حاشیه خلیج فارس هم از جمله واردکنندگان این محصول هستند. از مهمترین مزیت آن می توان به پرزدار نشدن اشاره کرد. 

تولید کننده پارچه متقالی با بهترین کیفیت

تولید کننده پارچه متقالی با بهترین کیفیتتولید کننده پارچه متقال رنگی با بهترین کیفیت نیاز مصرف کندگان داخلی و خارجی را به خوبی تامین می کند. این تولیدات رنگی باعث جلب رضایت مشتری می شود؛ و بازدهی فروش را بالاتر می برد. این منسوجات در عرض های مختلفی مطابق نیاز و مصرف مشتری تولید و به بازار عرضه می شود. تولیدی با ارائه بهترین محصول به بازار به خوبی می تواند بازار فروش را در دست بگیرد.

مشتری هنگام خرید علاوه بر سطح کیفی بالا و مطابق استانداردهای جهانی به قیمت مناسب هم توجه زیادی می کند. تولید کنندگان با بکارگیری فناوری جدید و نوین به خوبی توانسته اند سرعت تولید را افزایش دهند. و جوابگوی نیاز بازارهای داخلی و خارجی باشد.  

عمده فروشی پارچه متقالی در ایران

عمده فروشی پارچه متقالی در ایرانعمده فروش با فروش پارچه متقالی در ایران سود زیادی را عاید خود می کند. به طور کلی عمده فروشی سود بیشتری نسبت به خرده فروشی دارد. تولیدی ها یکی از بزرگترین خریداران داخلی و کشورهای همسایه از بزرگترین خریداران خارجی محصول هستند. نمایندگی ها با خرید عمده از کارخانه آن را به صورت جزیی به بازار عرضه می کنند. فروش در طاقه های بزرگ و حجیم انجام می شود. 

کارخانه های دوزندگی که چادرهای مسافرتی و … را تولید می کنند برای اینکه هزینه کمتری را بابت پارچه پرداخت کنند؛ خود به صورت مستقیم و بدون واسطه به سراع نمایندگی های فروش یا تولیدی منسوجات می روند و خرید را به صورت عمده انجام می دهند؛ تا مقرون بصرفه باشد. 

قیمت روز پارچه متقال درجه یک صادراتی

قیمت روز پارچه متقال درجه یک صادراتیقیمت خرید پارچه متقال درجه یک صادراتی نسبت به محصولات مشابه دیگر مناسب و مقرون بصرفه است. این قیمت ها بستگی به متراژ و کیفیت پارچه دارد. هر چه کیفیت بیشتر باشد ارزش بیشتری دارد. در سال های مختلف قیمت ها متفاوت بوده است. اما طی سال های اخیر با رشد تورم و شرایط حاکم بر بازار شاهد روندی افزایشی بوده ایم. تمام مدل ها دچار تغییرقیمت شده اند.

نوسانات بازار و قیمت مواد اولیه ای که برای تولید منسوجات به کار می رود؛ همگی بر نرخ محصول تاثیر می گذارد. پارچه های صادراتی کیفیت و دوام بالایی دارند و در بازارهای جهانی با قیمت خوبی به فروش می رسند. اگر خرید به صورت مستقیم از تولیدی انجام شود؛ هزینه کمتری را در بر می گیرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما