قیمت خرید و فروش پارچه متقال پنبه ای

فروش پارچه متقال پنبه ای به صورت طاقه و رولی در بازار بسیار مرسوم است. از این محصول به واسطه ویژگی های کیفی بالا، برای دوخت انواع لباس ها استفاده می شود و به همین علت تولید انواع آن با حجم بالایی صورت می گیرد. آیا با مشخصات و خصوصیات مدل های مختلف پارچه متقال تولید شده در کشور آشنایی دارید؟ فاکتورهای متعددی در تعیین و نوسانات قیمت خرید پارچه متقال تاثیرگذار است که به عنوان فعال و خریدار یا فروشنده نیاز به شناخت آنها خواهید داشت.

قیمت خرید و فروش پارچه متقال پنبه ای

تولید و توزیع انواع پارچه متقال در بازار

تولید و توزیع انواع پارچه متقال در بازارانواع پارچه متقال با توجه به گرماژ، وزن و نوع نخ به کار رفته در تولید کاربردهای متفاوتی دارند. از دیرباز تا به امروز از نمونه های تولیدی این پارچه ها برای دوخت بادبان کشتی، بوم نقاشی، چادر کامیون، ساک دستی و انواع لباس استفاده شده است.

پارچه متقال پنبه ای که از الیاف کاملاً طبیعی تولید شده باشد، کیفیت بالایی داشته و گزینه مناسبی برای دوخت انواع پیراهن مردانه و زنانه خواهد بود.
در بازار، توزیع عمده این محصولات باید با توجه به میزان تقاضا و نیاز بازار صورت گیرد. به عنوان مثال در برخی شهرها که تعداد تولیدی های لباس زیاد بوده، همواره تقاضا برای انواع پارچه متقال اعلا بیمارستانی و تترون بیشتر از نمونه های دیگر است.

قیمت فروش پارچه متقال با کیفیت

قیمت فروش پارچه متقال با کیفیت برای تهیه پارچه متقال باکیفیت از انواع الیاف مصنوعی و طبیعی استفاده می شود که هر کدام از آنها خواص و کارآیی های متفاوتی دارند. به طور کلی پارچه های متقال موجود در بازار از نظر جنس و مواد اولیه در گروه های زیر قرار می گیرند:

  • پارچه متقال پنبه
  • پارچه متقال کتان
  • پارچه متقال الیاف مصنوعی

نمونه اول رایج ترین نوع این پارچه در بازار است. نوع دوم یعنی پارچه متقال کتان دو برابر از مدل های پنبه ای مقاوم تر هستند. مدل های تولیدی با الیاف مصنوعی نیز به علت قیمت و نرخ مناسب جزء ارقام پرفروش محسوب می شوند.

قیمت پارچه متقال با توجه به این ویژگی های کیفی و نوع نخ بکار رفته در تولید، تعیین و به صورت لیست عمده در اختیار خریداران و فعالان بازار قرار می گیرد.

خرید بدون واسطه پارچه متقال درجه یک

خرید بدون واسطه پارچه متقال درجه یکهمانطور که اشاره شد یکی از نمونه های ارزان قیمت و در عین حال پرفروش پارچه های متقال، نمونه های بافته شده با الیاف مصنوعی یا ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی هستند.

از آنجایی که قیمت خرید مواد اولیه این پارچه ها به مراتب ارزان تر از مدل های طبیعی است معمولاً از آنها برای تولید انواع ساک دستی، لباس و … استفاده می کنند.

متقال مصنوعی از الیاف پلی استر و نایلون تولید می شود که مقاومت بالا و در مقابل قیمت ارزانی دارد. خرید انواع پارچه متقال ضخیم، نازک و طرح دار دوخته شده با الیاف مصنوعی در بازاز امر آسانی است.

البته باید خاطر نشان کرد که پارچه متقال نازک درجه یک که در صنایع خودروسازی و ساخت بوم نقاشی به کار گرفته می شوند از الیاف طبیعی پنبه و کتان تولید شده اند.

فروش عمده پارچه متقال با بهترین قیمت

فروش عمده پارچه متقال با بهترین قیمت اگر به دنبال خرید پارچه متقال طرحدار یا ساده با بهترین قیمت ها هستید، شناخت شرکت های تولیدی یا مراکز پخش و توزیع عمده امری واجب خواهد بود. البته اطلاع از ویژگی ها کیفی پارچه ها نیز کمک شایانی در انتخاب مدل های مناسب و خرید آنها خواهد کرد.

امروزه صادرات پارچه متقال پنبه ای با بهترین قیمت ها و نرخ های فروش تنها از طریق شرکت های تولیدی یا نمایندگان فروش آنها صورت می گیرد. اگر قصد خرید نوع طبیعی این پارچه ها که با الیاف پنبه ساخته شده اند را دارید، باید بدانید این مدل پارچه ها قابلیت اشتعال داشته و معمولاً بعد از خیس شدن مقاومت بالایی پیدا می کنند.

خرید و فروش عمده پارچه متقال عمده و صادراتی با نرخی ارزانتر از بازار نه تنها با مراجعه حضوری که از طریق سفارشات آنلاین و اینترنتی نیز امکان پذیر خواهد بود. روشی که با حذف هزینه های جانبی موجبات افزایش حاشیه سود خریداران را در پی خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما