خرید اینترنتی پارچه متقال در عرض های مختلف از کارخانه تولید

تولید کننده پارچه متقال با تولید این محصول در عرض های مختلف در تلاش است که نیاز مصرف کنندگان به این پارچه را تامین کند. کارخانه پارچه متقال با عرضه  اینترنتی محصولات خود به صورت بی واسطه، از افزایش بی رویه قیمت این محصول جلوگیری کرده و خریدار نیز می تواند در کمترین زمان بهترین خرید اینترنتی خود را تجربه کند. عرضه پارچه متقال عمده ای به صورت طاقه ای و عدل می باشد که از این طریق به تمامی نقاط ایران صورت می گیرد. عرض این پارچه از نود سانتی متر شروع می شود و تا دو متر نیز می رسد. این تنوع در اندازه عرض باعث می شود که مشتری پارچه متناسب با نیاز خود را به راحتی تهیه کند.خرید اینترنتی پارچه متقال در عرض های مختلف از کارخانه تولید

کارخانه تولید انواع پارچه متقال با بهترین کیفیت

کارخانه تولید انواع پارچه متقال با بهترین کیفیتکارخانه تولیدی در تلاش است، برای تولید با کیفیت انواع پارچه متقال از دستگاه های پیشرفته و مواد اولیه درجه یک و با بهره گرفتن از متخصصین مجرب به هدف خود برسد و در نهایت یک محصول مرغوب را روانه بازار کند.
برای تهیه  این پارچه از نخ پنبه ای و پلی استر استفاده می شود و به صورت نازک و ضخیم، درشت بافت و ریز بافت و حتی بدون بافت ساخته می شود.
این پارچه در دو نوع تولید می شود که هر کدام از آنها مصارف خاص خود را دارد:

  • پارچه متقال رنگی: برای تولید انواع ساک، لباس، پارچه مخصوص گردگیری، شست و شوی خودرو و… استفاده می شود 
  • پارچه متقال سفید: برای تولید انواع بوم نقاشی، روبالشی، فیلتر هوا و … استفاده می شود
  • پارچه بدون بافت: به عنوان پد اپیلاسیون استفاده می شود

عرضه کننده پارچه متقال با قیمت مناسب

عرضه کننده پارچه متقال با قیمت مناسبعرضه کننده، بعد از دریافت پارچه متقال از کارخانه تولیدی آن را به تمامی نقاط ایران توزیع می کند. عرضه این محصولات از چند طریق صورت می گیرد: نمایندگی فروش، شرکت پخش، عمده فروش بازار، فروشگاه آنلاین.
بدیهی است که هرچه قدر این محصولات بی واسطه تر توزیع شود هزینه حمل و نقل آن کمتر و قیمت پارچه متقال نیز مناسب تر خواهد بود بنابراین در هزینه ها صرفه جویی می شود.
فروشگاه های آنلاین با ارتباط مستقیمی که با تولید کنندگان این محصول دارند آن را با مناسب ترین قیمت  در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.

لیست قیمت روز پارچه متقال مرغوب

لیست قیمت روز پارچه متقال مرغوببه دلیل نوساناتی که اخیرا در بازار ارز به وجود آمد، قیمت این پارچه افزایش پیدا کرد حتی این نوسان قیمت بر روی مواد اولیه آن نیز تاثیر گذاشت و در نهایت کالای تولید شده با قیمت بیشتری نسبت به قبل در بازار توزیع شد.
این بالا رفتن بی رویه ارز باعث شد که قیمت این محصول بی ثبات شود به طوری که برای اطلاع از قیمت آن باید از نرخ روزانه آن را در بازار مطلع شد. برای خرید و فروش پارچه متقال مرغوب لازم است که لیست قیمت روز آن را از مراکز معتبر تهیه نمایید و با توجه به آن تجارت خود را به سرانجام برسانید.
از ویژگی های پارچه متقال با کیفیت این است که:

  • پرز نمی دهد
  • رنگ پس نمی دهد
  • قدرت بالایی در جذب مایعات دارد
  • خیلی زود پوسیده نمی شود
  • ضد حساسیت است و به پوست بدن آسیب نمی رساند

خرید بدون واسطه پارچه متقال نخی

خرید بدون واسطه پارچه متقال نخیهمان طور که در بالا اشاره کردیم خرید بدون واسطه پارچه متقال نخی از طریق سایت های اینترنتی صورت می گیرد که به دلیل حذف بسیاری از هزینه ها این محصول را با قیمت بسیار مناسبی عرضه می کنند.
برای دانستن قیمت این محصول و همچنین برند های تولید کننده آن، مراجعه به این سایت ها باعث می شود که به اطلاعات مهم و درستی برسید. برای اطمینان از خرید خود می توانید از کارشناسان فروش این سایت ها بهره بگیرید تا تصمیم درستی در مورد خرید خود داشته باشید.
فروشگاه اینترنتی ما ارائه دهنده انواع مختلف پارچه متقال در اندازه و رنگ های متنوع است که محصولات خود را به تمامی نقاط ایران ارسال می کند. برای اطلاع از قیمت محصولات ما می توانید با کارشناس فروش سایت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما