خریداران انواع پارچه متقال در کشورهای همجوار

پارچه های متقال کاربرد زیادی دارند، از مصارف خرد خانگی گرفته تا تولید محصولات صنعتی. خریدار پارچه متقال بیشتر کسی است که به صنایع دستی مانند گلیم، گیوه، شال و روسری های نخی که در تولید آنها از متقال استفاده می شود، علاقه مند است. خرید پارچه متقال بیشتر توسط صنایعی صورت می گیرد که در زمینه روغن کشی و جذب مایعات فعالیت دارند چون هرجا که صحبت از جذب آب و روغن و به طورکلی مایعات باشد حرف اول و اخر را متقال می زند؛ زیرا در ساختار ان از نخ صددرصد پنبه ای استفاده شده است.

از دیگر کاربردهای متقال می توان به عایق کاری اشاره کرد.

خریداران انواع پارچه متقال در کشورهای همجوار

خرید پارچه متقال با کیفیت به صورت مستقیم از کارخانه

خرید پارچه متقال با کیفیت به صورت مستقیم از کارخانهخرید پارچه متقال باکیفیت به صورت مستقیم از کارخانه، هزینه های حمل ونقل را با حذف دلالان کاهش می دهد و برای هر دو طرف معامله سود خوبی را به  همراه خواهد داشت. ایران از دیرباز محل اصلی تولید پارچه متقال زیبا و باکیفیت بوده  است. هم اکنون نیز زیبایی و کیفیت این محصول ایرانی به گونه ای است که نظر بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی به سوی طرح ونقش های اصیل ایرانی جلب شده است.

در سال های اخیر خریدارپارچه متقال ایرانی در کشورهای همسایه به طرز چشمگیری رشد داشته است به همین دلیل نیاز به نمایندگی های توزیع کننده این محصولات افزایش پیدا کرده است. اگر این امر محقق شود باعث می شود ارز بی شماری به داخل کشور سرازیر گردد.

پخش عمده انواع پارچه متقال نخی در بازار

پخش عمده انواع پارچه متقال نخی در بازارپخش عمده انواع پارچه نخی در بازار توسط کارخانجات تولیدکننده پوشاک انجام می شود.متقال پارچه ای خام است که هیچ نوع عملیات رنگ و چاپ و تکمیل روی ان انجام نگرفته است و بسته به نوع الیافی که در ساختار ان به کار می رود دارای تفاوت هایی است که به اصطلاح متقال پنبه ای یا متقال موادی نام می گیرد.

پارچه متقال اعلا پارچه ای است که در ساخت تارو پود آن از نخ پنبه ای صددرصد استفاده شده است و دارای گرماژ (تراکم) وعرض مناسبی است.  

عمدتا هدف خریدار پارچه متقال از خرید این پارچه استفاده از ان برای مصارفی چون تهیه تشک و لحاف است ،می توان گفت از اکثر پارچه های متقال معمولا برای کالای خواب استفاده می شود.

پارچه های عرض 90به دلیل تراکم بالایی که دارند عموما پرمصرف تر هستند زیرا برای تهیه بالش های پر، که بسیارهم پرکاربرد هستند از این پارچه ها استفاده می شود تا در هنگام استفاده به دلیل ساختار خاصی که پر دارد از لا به لای بافت پارچه بیرون نرند.

خریدار پارچه متقال از بزرگترین فروشگاه های معتبر

خریدار پارچه متقال از بزرگترین فروشگاه های معتبرخریدار پارچه متقال ازبزرگترین فرروشگاه های معتبر سطح شهر خرید می کند.اصلی ترین بازار پارچه ایران در تهران، بازار مولوی است. در این بازار انواع و اقسام پارچه وجود دارد که به صورت عمده و جزیی به فروش می رسد. به دلیل وسعت و تنوع زیاد پارچه ها بیشتر مردم ترجیح می دهند که از اینجا خرید کنند.

فروشنده عمده پارچه در بازار مولوی یا مکان هایی از این دست مشتریان خاص خود را دارد.کسانی که تولیدی دارند اغلب از این قبیل مجموعه ها خرید می کنند زیرا با خرید عمده پارچه قیمت ان حتی به نصف هم می رسد.

فروش آنلاین مدلهای مختلف پارچه متقال

فروش آنلاین مدلهای مختلف پارچه متقالآیا می توان بازار فروش پارچه تمام شهرهارا در کمتر از یک ساعت مشاهده کرد و قیمت های مختلف را دید؟

این یک رویا نیست بلکه حقیقتی است که در حال اجرا است. می توان با گشتی در اینترنت جدیدترین و زیباترین پارچه ها را مشاهده کرد وبنابر نیازخرید کرد.

فروش انلاین مدلهای مختلف پارچه متقال وسایر پارچه ها مانند مجلسی،پرده ای،ملحفه ای،چادری و…هم اکنون در فروشگاه های اینترنتی مختلف انجام می پذیرد.

در خرید  اینترنتی می توان از مشاوره رایگان کارشناسان فروشی که پشتیبان سایت هستند استفاده کرد وبهترین خرید را بامنسب ترین قیمت انجام داد بدون اینکه  از خانه ی خود بیرون رفت.

در اغلب فروشگاه های اینترنتی پارچه سفارشات به صورت مستقیم از کارخانه ی تولیدی با باربری به سراسر کشور ارسال می گردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما